Reklamacije i povrat kupljenih proizvoda

Reklamacije i povrat kupljenih proizvoda

Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu proizvoda koji se nalaze na web stranici www.abos.com.hr
Slika koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda (nijanse boje, izgled pakiranja proizvoda, postavke monitora…).

Prema Zakonu o zaštiti potrošača u slučaju da je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan isporučenom robom, istu može, ne navodeći razlog, zamijeniti ili vratiti (o svom trošku) u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka robe, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži.

Za ostvarenje prava na jednostrani raskid Ugovora, korisnik mora obavijestiti A.B.SERVIS I USLUGE d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu A.B.SERVIS I USLUGE d.o.o., A.Bazzarinija 11,52210 Rovinj, sa naznakom – “Povrat robe” (ne mora pisani razlog povrata) ili elektroničkom poštom na info@abos.com.hr, a u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, ili se može koristiti i priloženim pisanim obrascem za jednostrani raskid Ugovora. Obrazac za jednostrani raskid Ugovora korisnik može preuzeti ovdje. Potrebno ga je ispuniti i poslati elektroničkom poštom na info@abos.com.hr. Za krivo naručenu robu, A.B.SERVIS I USLUGE d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost.